Lovers in a Dangerous Spacetime
LOVERS IN A DANGEROUS SPACETIME on vauhdikas ja toiminnantäyteinen 1-4 pelaajan paikallinen yhteistyöavaruusammuntapeli. Lähde seikkailuun värikkääseen galaksiin massiivisessa neonvärisessä taistelualuksessa, jota hallitsette yhdessä käyttämällä tykkitorneja, lasereita, suojia ja moottoreita. Vain tiimityöllä voitte päihittää rakkauden vastaiset pahuuden voimat, pelastaa kidnapattuja avaruuspupuja ja välttää kuoleman tyhjiössä. Ulkoavaruudessa on vaarallista, mutta et ole yksin! YHTEISTYÖPELIÄ 2-4 pelaajan (tai yhden pelaajan ja uskollisen tekoälyavaruuslemmikin) täytyy yhteistuumin miehittää eri taisteluasemat ja siirtyä nopeasti aseiden, suojien ja moottorien välillä. Molemmilla pelaajilla on jatkuvasti tärkeitä tehtäviä, eikä kaveria jätetä. PÄIVITETTÄVÄT ALUKSET Etsi ja yhdistele tehokkaita avaruusjalokiviä, joilla voit mukauttaa aluksesi varustelua. Kukin jalokivi tarjoaa erilaisia kykyjä, joiden avulla löydät oikeat välineet joka tilanteeseen. YKSINKERTAISET OHJAIMET, VAATIVA HAASTE Astronautin hallinta on niin helppoa, että kuka tahansa pääsee nopeasti mukaan peliin. Haaste piileekin siinä, miten molemmat pelaajat saa toimimaan yhdessä hyvin öljytyn koneen lailla taistelussa galaksin pahoja robotteja ja tähdistöjä vastaan. UUDENLAINEN ELÄMYS JOKA KERTA Satunnaistettujen tasoasettelujen ansiosta pelialueet ovat joka pelikerralla erilaiset.