Lisäväripaketti nro 2
Tässä ladattavassa sisällössä on ylimääräiset värit hahmoille Chie, Naoto ja Akihiko. Jokaisella hahmolla on 8 uutta väriä, joista 2 voidaan käyttää vain offline-tilassa. Mukana on yhteensä 48 väriä, mukaan lukien jokaisen hahmon persoona. HUOMAA: tämä ladattava sisältö sisältyy "lisävärien täyteen pakettiin".