Life of Crime Bundle
Tämä paketti sisältää: Rikossimulaattori ja huumekauppiaiden simulaattori Rikossimulaattori Pääsit juuri vankilasta, mutta vapaudella on hintansa. Liity yhteen enintään kolmen kaverin kanssa tai toimi yksin, kun hiivit, varastat ja murtaudut taloihin maksaaksesi velkasi takaisin. Käytä lukkopuikkoja, unikaasua tai raakaa voimaa suorittaaksesi riskialttiita tehtäviä. Päihitä turvajärjestelmät, nappaa ryöstösaalis ja häivy ennen kuin aika loppuu. Pystytkö maksamaan velkasi, vai menetätkö taas kaiken? Huumekauppiaiden simulaattori Astu katutason yrittäjyyden riskialttiiseen maailmaan. Aloita pienestä ja myy muutamalle asiakkaalle välttäen lakia, mutta laajenna sitten toimintaasi ja hallitse markkinoita. Hallitse toimitusketjuja, neuvottele vaarallisten asiakkaiden kanssa ja pysy askeleen edellä kilpailevia diilereitä ja peitepoliiseja. Rakennatko rikollisimperiumin vai jäätkö ristituleen? Valintasi ratkaisevat noususi tai tuhosi.