Ole ensimmäinen LEGO Star Wars: The Force Awakens -pelin pelaaja! Lataa heti demo ja liity Reyn, Finnin ja BB-8:n seuraan heidän vältellessä pahaa Ensimmäistä ritarikuntaa. Ota osaa laserasetaisteluihin iskujoukkoja vastaan, käytä Multi-Buildeja syöksyessäsi Niiman etuvartioaseman läpi ja taistele Millennium Falconilla TIE-hävittäjiä vastaan läpi hylättyjen Imperial-luokan tähtihävittäjien ennen pakoasi Jakkusta!