Legacy Pass – Year 4 Season 1 – FOR HONOR
Koe Truce of Wyverndale uudelleen! For Honor Year 4 Season 1 Legacy Pass tuo sata Y4S1 Battle Passin palkintotasoa takaisin. Saatavana vain Y8S1:n aikana. Tämä Legacy Pass sisältää seuraavat palkinnot: – yksi teloitus (per sankari) – yksi asesetti (per sankari) – yksi nimikkoasento – yksi taisteluasu – yksi tehoste (odotus, emote ja teloitus per sankari) – väripaletteja, maalikuvioita, symboleja ja tunnusten muokkauksia – erityinen 101. taso sisältää kaiken yllä olevan sisällön kaikille Y4S1:n jälkeen julkaistuille sankareille tähän saakka – paljon muuta! Jos omistat jo Y4S1 Battle Passin, sinun ei tarvitse ostaa Y4S1 Legacy Passia. Voit jatkaa siitä, mihin jäit. Tämä Legacy Pass on saatavana 11.6.2024 asti. Sitä ei voi palauttaa hyvitystä vastaan.