Lasipaketti nro 3
Tämä ladattava sisältö sisältää lasit hahmoille Yosuke, Aigis, ja Labrys. Sisällön ollessa valittuna vastaava hahmo käyttää laseja taistelun aikana. Paketti sisältää yhteensä 24 lasien tiedot. HUOMAA: tämä ladattava sisältö kuuluu mukaan "Täysi lasipaketti."