"Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor
Uimapukuasu Viktorille. Lisää ”Knight’s Long-Distance Swimwear” -asun Viktorille. Huomaa: – Asut tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room (asiaankuuluvien hahmojen on myös oltava mukana ryhmässäsi). – Tämä tuote on osa ”Atelier Yumia Season Pass” -kausikorttia. Huomaa, että muutkin tuotteet sisältävät tämän sisällön. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta.