Klassinen loma
Vaihtoehtoasuja Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet loma-asut Guilelle, Blankalle, Dhalsimille, Genille ja Fei Longille. Käytä näytä uusia vermeitä ja tyrmää vastustajasi tyylillä!*Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.