Klass. GRID -paketti
Lataa Klassinen GRID -paketti, niin saat kaksi legendaarista autoa, jotka tulivat tunnetuiksi alkuperäisessä GRID-pelissä. Nyt ne on päivitetty GRID 2 -peliin. Sisältää Koenigsegg CCGT:n ja Pagani Zonda Revoluciónin, joka on vuoden 2013 versio GRID-pelin Pagani Zonda R -autosta.