Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning FATE Edition
Hittiroolipeli palaa! Suosittu kirjailija R.A. Salvatore, Spawnin luoja Todd McFarlane ja Elder Scrolls IV: Oblivionin pääsuunnittelija Ken Rolston tarjoilevat Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning -pelin. Upeilla grafiikoilla remasteroidun Re-Reckoningin uusittu pelimekaniikka tarjoaa intensiivistä ja muokattavaa roolipelitaistelua mittavassa pelimaailmassa. --- Upouusi sisältö laajentaa pelimaailmaa yli 5 tunnilla. Agarth vierailee luonasi kertomassa, kuinka Well of Soulsin maahisen suorittama henkiinherätys on aiheuttanut valtavia häiriöitä Weavessa. Olet Weaven mahdollisen hajaannuksen ”keskiössä” tai ensimmäinen sen purkautuvista langoista.