Kim Wu
Sisukas college-opiskelija ja taistelulajien taitaja Kim Wu on lohikäärmehengen perijä. Soturimunkki Jago kutsui Kimin taisteluun Gargosia ja tämän kätyreitä vastaan, ja Kim johtaa vastarintaliikettä maapallolla. Ketteryys, tyyli ja lumotut lohikäärme-nunchakut aseinaan Kim kukistaa vihollisensa hyppimällä voltteja, potkimalla ja polttamalla. Hän aikoo pysäyttää Gargosin omilla ehdoillaan.