Kilgore
Ennen Fulgore- ja Mark 03 -yksikköjen julkistusta Ultratech loi sarjan epäonnistuneita kyborgeja salaisessa CCIX-ohjelmassa. Nämä kolhot sotakoneet kantoivat kahta ylikokoista pikatykkiä, jotka ylikuumenivat herkästi. Siksi ne olivat epävakaita ja sopimattomia palveluun. Yhdellä kyborgeista, lempinimeltään Kilgore, havahtui tajunta. Se ryhtyi korjaamaan tätä laitteiston puutetta kirjoittamalla omaa ohjelmistoaan uudelleen. ARIA pelasti tämän erikoisyksikön romuläjästä toimeenpanemaan tahtonsa… ja Kilgore tottelee.