Kenraali RAAM
Armoton. Peloton. Valtava. Viekas. Vastustaja, jonka kohtaamista kaikki kavahtavat. Nyt tuo pelätty vihollinen, kenraali RAAM, on saapunut Killer Instinct -universumiin. RAAMin raakalaismainen veitsi ja sisäinen kyky hallita lihaa syöviä kryllejä aiheuttavat kauhua hänen vastustajissaan. Tee raskaita, vaarallisia hyökkäyksiä sekä armottomia veitsikomboja ja komenna kryll-parvia hyökkäämään ja puolustamaan. Kuningattaren puolesta!