Kaze and the Wild Masks
Kaze and the Wild Masks -pelissä seikkailet Crystal Islands -saarten halki 90-luvun klassisten tasohyppelyiden tapaan. Ole Kaze ja pelasta ystäväsi Hogo kiroukselta, joka levittää kaaosta ympäri saaria. Kohtaa raivostuneita eläviä kasviksia ja hyödynnä Wild Masks -naamioiden voimia. Hyppää kuin hurja tiikeri, lennä taivaalla kuin kotka, juokse kuin raivokas lisko ja hallitse merta kuin hai.