Kadonneet pyhäinjäännökset DLC -pakkaus
Puolusta Seran pyhäinjäännöksiä kahdella uudella moninpelikartalla, Autio raunio ja Museo. Taistele paluun tekevällä klassikolla, Kassa, tai pysäytä hyökkäys uudella Valtaus-kartalla, Osasto. Sisältää myös uuden Murto-moninpelitilan.