Jalokivipaketti 2 350
Sisältää 2 350 jalokiveä (joista 300 on bonusjalokiviä), joita voidaan käyttää pelissä Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL. Jalokivet ovat pelinsisäinen valuutta, jonka avulla kaupasta voi ostaa korttipakkoja ja varusteita.