Insurgency: Sandstorm - Dusty Weapon Skin Set
Anna aseillesi autenttinen ulkoasu ja sulaudu aavikon hiekkaan Dusty‑aseskinisarjan komistamana. Sisältää ulkoasut kuutta eri asetta varten. Dusty-aseskinisarjan voi lisätä Varustelu-valikossa seuraaviin Insurgent-ryhmittymän aseisiin: – Kiväärimies: QBZ-95 – Kiväärimies: QBZ-03 – Vyöryttäjä: KS-23 – Neuvonantaja: Alpha AK – Konekiväärimies: MG3 – Tarkka-ampuja:L96A1 Nämä esineet avautuvat käyttöön pelinsisäisesti heti ostamisen yhteydessä ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisen varusteiden kanssa. Ne voi ottaa käyttöön pelinsisäisesti pelin päävalikon kautta avattavassa Mukautus-valikossa. Dusty-aseskinisarja sisältyy Crisis-sarjapakettiin.