Indie Darling Bundle Vol.4 trailer
Neljä mahtavaa Digeratin indiepeliä, joita ei kannata ohittaa! Tämä paketti sisältää pelit Black Paradox, Verlet Swing, Unexplored ja Glass Masquerade. Black Paradox: Käytä erilaisia aseita, lisätehoja, droneja ja muita päivityksiä nujertaaksesi galaksin vaarallisimman rikollisjärjestön nopeatempoisessa roguelite-ammuskelupelissä. Verlet Swing: Kiidä koukkuaseesi turvin sadan surrealistisen ja haastavan kentän läpi väistellen koristekarppeja, pizzapaloja ja muita outoja esteitä. Unexplored: Astu Tuomion luoliin, varasta Yendorin amuletti ja yritä päästä elävänä ulos. Unexplored on helppotajuinen mutta haastava toimintaroolipeli – roguelite, joka tuntuu roguelikelta. Glass Masquerade: Taiteellinen palapeli, joka on saanut inspiraationsa art deco -tyylisuunnasta ja 1900-luvun lasimaalauksista. Rentouttavaa pelaamista ilman aikarajoituksia ja stressiä.