I'm on Observation Duty 6
Olet arvoituksellisen organisaation työntekijä, ja tehtävänäsi on valvoa turvakameroiden syötettä reaaliajassa ja raportoida hämmentäviä "poikkeamia", luottaen tarkkaan näköösi ja hyvään muistiisi. Selviätkö koko yövuorosi yli, vai lankeatko harhaluuloihin? Valvo turvakameroita kuudessa ainutlaatuisessa ympäristössä, joissa kussakin tapahtuu hämäräperäisiä "poikkeamia" - yliluonnollisia sattumuksia liikkuvista huonekaluista ahdistaviin tunkeilijoihin. Raportoi poikkeamat "korjataksesi" ne, ja selviydy yön yli. I'm on Observation Duty on viraalifranchise, joka alun perin sytytti pelaajien rakastaman etsi eroavaisuudet -kauhupelien trendin, jota nyt striimataan legendaaristen sisällöntuottajien miljoonayleisöille.