Hunt: Showdown 1896 - They Came from Salem
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - The Witch Hunter (Metsästäjä) - Witch Trial (Berthier 1892 Deadeye) - Sister's Keeper (Officer) - Rooted Apothecary (Lääkintälaukku) Kun Circe oli pieni, hänen isoäitinsä käski hänen istuutua ja kertoi hänelle Eliasin perheen tarinan. Hän kertoi Circelle, että vaikka Salemissa moni viaton heitti henkensä, oli myös olemassa noitia. Ne kulkivat naisten nahoissa ja kylvivät kauhua kokonaisiin kaupunkeihin. Ne houkuttelivat nuoria tyttöjä puolelleen, jotta nahan löystyessä sen vanhetessa he voisivat pukeutua uuteen. Circen isoäiti kertoi hänelle, että Eliasin perheen työtä oli etsiä nämä noidat ja hävittää ne; surmata niistä joka ikinen, kunnes jäljellä ei olisi muuta kuin huhuja ja tuhkaa. Niin Circe kasvoi hienoksi noidanmetsästäjäksi, repien noitia uhriensa nahoista ja sytyttäen ne tuleen, jotta ne voisivat palata helvettiin. Kun noitia ei enää ollut, tai ainakin ne olivat paenneet piiloon, Eliasin klaani sai vieraan, joka pyysi heitä mukaan ajamaan uutta asiaa. Kauhu oli saatu kuriin New Yorkissa, mutta Louisianan vitsaus oli saavuttamassa huippunsa, ja yhtä Eliasia tarvittiin avuksi. Circen velvollisuudentunto ja sukuylpeys pakottivat hänet lähtemään New Orleansiin ja liittymään jahtiin. Hän kuvitteli palaavansa pian kotiin ja rukoili perheensä olevan turvassa hänen paluuseensa asti. Kolmen kuukauden ajan Circe Elias vei noidanmetsästysmuistoilla parantelemansa Berthierin Bayoulle ja jahtasi uudenlaisia hirviöitä. Kolmen kuukauden ajan hän kirjoitti kotiin tiedustellakseen perheensä kuulumisia ja kertoakseen näkemästään. Hän kertoi apteekista, jossa hän kävi päivittäin ja jossa vanhat naiset täyttivät hänen pakkinsa voiteilla ja siteillä. Mikä tärkeintä, hän kirjoitti palaavansa pian kotiin hakemaan pikkusiskonsa Thulan New Orleansiin. Vaikka noidat olivat kadonneet, tämä uusi uhka oli aivan yhtä merkittävä, ja suot tarjosivat oivan harjoittelupaikan. Kun Circe viimein palasi kotiin Salemiin, hän sai tietää kauhean totuuden: noidat eivät olleetkaan kadonneet, ja mikä pahinta, ne olivat tulleet kostamaan hänen perheelleen. Hän ryntäsi sisään mutta näki äitinsä, isänsä ja veljensä kappaleina. Vain Thula oli jäljellä, hädin tuskin hengissä, nahattomana. Thulassa pihisi henki juuri sen verran, että hän pystyi palauttamaan Circeltä suojakseen saamansa Nagantin ja varoittamaan tätä. Noidista viimeinen oli vienyt Thulan nahan ja mennyt Louisianaan Circeä etsimään. Thulan vetäessä viimeisen hengenvetonsa Circe teki päätöksen: Hän palaisi New Orleansiin jäädäkseen. Hän jatkaisi uusien hirviöiden jahtaamista ja odottaisi vanhojen ilmestymistä sisarensa nahassa. Sitten hän tuottaisi niille niin käsittämätöntä tuskaa, että hänen perheensä hymyilisi hänelle taivaasta.