Hunt: Showdown 1896 - The Wolf at the Door
Tämä DLC-paketti sisältää neljä asetta: - Rougarou (Mosin Obrez) - Once Bitten (Lebel 1886 Marksman) - Blood Moon (Auto-5) - Midnight Howl (Uppercut) Tämä uusien legendaaristen aseiden setti on niille, jotka haluavat kanavoida suden tehokasta raakuutta. Verenhimon, nälän ja kuun kiistämättömän vedon hallitsemina – me pelkäämme susia; me olemme susia. Ja susilta me metsästäjät voimme oppia paljon.