Hunt: Showdown 1896 - Law of Salvage
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - Captain Laffite (Metsästäjä) - Scuttled Glory (Terminus) - Knuckle Shunt (Scottfield Brawler) - Hagfish Bronze (Choke-pommit) Ravut tulivat hänen luo ensin. Ne nipistivät pehmeimmän lihan irti ja pureksivat tautisilla leukaraajoillaan. Hän kieri terävien simpukankuorien päällä, kun merisiili imi sappea suunsa väkäsillä. Kaikki laskuveden olennot kyntivät suomaata liittyäkseen paloitteluun. Hänen yläpuolellaan taivas oli puhdas, vesi syvää, ja kaikkien hukkuneiden kohtalo tulvi likaisena hänen keuhkoihinsa. Burman Laffitelle ei ollut olemassa aikaa kuolleiden maassa, ja hänen kärsimyksensä venyi ikuiseksi. Muistot nousivat pintaan, upposivat ja nousivat taas, kun kovakuoriainen nakersi hänen selkärankaansa: Heitetty yli laidan vauvana. Höyrylaivan valonheitin pyyhkäisi yli hänen vauvan ruumiinsa, joka oli täynnä täitä. Poikaikä vietetty satamassa, polviaan myöten kalanperkeissä, hakattu New Orleansin jokaisessa saluunassa. Sisällissota. Piilossa lipun alla kapinallisilta. Hevoset mestattiin tykinkuulilla. Unionin laivasto. Räjähdys, Housatonicin hylkääminen. Juhlinta epäonnistuneesta perimisestä. Epäonnistunut avioliitto. Epäonnistunut isyys. Ja lopulta epäonnistunut höyrylaivan kapteeni. Kirottu merenpohjista kaikkein kuolleimmalle. Mudan valtakunta kalvasi hänen keuhkoissaan. Se piti hänet elossa, kun isot äyriäiset nielaisivat hänen osiaan ja oksensivat niitä vielä kerran. Delphinen henki pilkkasi häntä tuulessa. "Kuinka kehtaat hylätä minut," tuuli sanoi. Kapteeni Laffite vannoi anteeksipyyntöä, mutta hänellä ei ollut kieltä, jolla puhua. Hän aloitti elämänsä pelastuksena, ja pelastuksena se voisi loppua. Unohdettu sielu vaelsi hänen ylitseen. Hän nosti meritähden pois hänen päästään, voiteli hänen hermostoaan öljyllä ja ompeli sen takaisin paikoilleen. Kapteeni Laffiten mieli murtui hänen mädäntyneiden elinten kautta tehden hänet joko kymmenen kertaa elävämmäksi tai ei lainkaan eläväksi.