Focus EntertainmentStrategiapelit
Tason ohitus aktivoituu heti oston jälkeen ja on yhteensopiva vain Battle Passin kanssa. Hanki ainutlaatuiset eksklusiiviset kosmeettiset esineet Battle Pass 5 Tier Skip -paketilla. Tämä paketti avaa heti seuraavat 5 tasoa edistymistä Battle Passissa ennen nykyisen kauden loppumista.