Hirviökuorma-autot: Päästä raivo valloilleen
Näytä ajotaitosi ja haasta itsesi jännittävässä ja inspiroivassa maailmassa hirviökuorma-autojen kilpa-ajossa upealla korkean määritelmän näytöllä. Koe hauskuus ja jännitys kilpa-ajosta jättimäisillä kuorma-autoilla, joita voit hallita ja voittaa massiiviset esteet. Monipuoliset radat, jättimäiset vasarat ja vaihtelevat esteet tekevät tasoista äärimmäisen haastavia suorittaa. Hengästyttävät korkean määritelmän grafiikat, tuki korkean resoluution näytöille, aito fysiikan mekaniikka ja kontrollit tarjoavat vauhdikkaan adrenaliinipitoisen pelikokemuksen. Valitse useista voimakkaista hirviökuorma-autoista ja mukauta ne omaan makuusi. Peli tukee useita kieliä, kuten arabiaa, englantia, espanjaa, ranskaa, saksaa ja muita. Pelin aikarajoja tai kilpailijoilta tulevaa painetta ei ole, voit valita oman pelityylisi ja nauttia pelistä omassa tahdissasi. Lähde matkaan täynnä haasteita ja seikkailuja, näyttäen taitosi jännittävien ja akrobaattisten temppujen suorittamisessa. Uppoudu upeisiin äänitehosteisiin, jotka tehostavat pelikokemusta. Peli lupaa tunteja viihdyttävää ja seikkailullista pelattavuutta. Erilaiset pelitilat odottavat sinua, mukaan lukien uratila, jossa voit edetä tasoilla.