Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition
Rogue-elementtejä sisältävä toimintaroolipeli Heroes of Hammerwatch on lopultakin julkaistu Xbox One, ja Ultimate Edition sisältää myös kaikki lisäsisällöt! Kohtaa loputtomasti vihollislaumoja, ansoja, pulmia, salaisuuksia ja saalista, kun taistelet tiesi Forsaken Spire -tornin huipulle. Voit parannella sitkeitä sankareita erilaisilla lumouksilla, jotka auttavat tehtävän suorittamisessa, ja voit tuoda sankarisi jopa kaverisi peliin! OMINAISUUKSIA: - Proseduraalisesti luodut kentät tuovat eteen aina uusia haasteita. - Jatkuva edistys: Sankarit säilyttävät keräämänsä kokemuksen ja vahvistuvat noustessaan tasoja. - Verkkoyhteispeli: Voit pelata jopa 3 kaverin kanssa verkkoyhteispelissä! - Kaupunkiparannukset: Parantele sankareitasi remontoimalla 10 eri rakennusta. - 9 erilaista luokkaa: Jokaisella on omanlaisensa ominaisuusarvot, kyvyt ja pelityyli. - Toistasataa ainutkertaista esinettä eri harvinaisuusluokissa. - Sisältää kaikki 3 lisäsisältöpakettia: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy ja Moon Temple. Niissä on paljon uusia taitoja, esineitä, tutkittavia alueita, 2 uutta pelitilaa, 2 uutta hahmoluokkaa sekä paljon muuta! - New Game+: Valmistaudu todelliseen haasteeseen ja vaikka voittaisit sen, haasteet eivät lopu koskaan!