Hello Neighbor: Hide and Seek
Hello Neighbor: Piilosilla olossa seurataan naapuriperheen traagista tarinaa tässä dramaattisessa Hello Neighbor -ohjelman esiosassa. Pelaa piilosilla oloa veljesi kanssa, kun molemmat käytte läpi perheenjäsenen menettämistä. Pelissä selitetään tapahtumat, jotka johtavat alkuperäiseen Stealth Horror -hittiin Hello Neighbor.