HAWKED – 430 GE-0 Cashia
Osta 430 GE-0 Cashia Renegade-varantoihisi HAWKED-pelissä! GE-0 Cash on pelivaluutta, jota voi käyttää ulkoasu- ja muokkausesineisiin (mukaan lukien asuihin, asekuvioihin ja emoteihin), Renegade Passiin ynnä muuhun.