Hand of Fate 2
Hand of Fate 2 on luolastokomppaus, joka sijoittuu synkkään fantasiamaailmaan. Opi taituriksi elävässä lautapelissä, jossa seikkailun jokainen vaihe nostetaan valitsemiesi legendaaristen kohtaamisten pakasta. Valitse viisaasti – vihollisesi, arvoituksellinen Dealer, tekee kaikkensa muotoillessaan sinusta kostonsa instrumenttia. Pöytä on vaihtunut, mutta panokset ovat samat: elämä tai kuolema!