Hamster Playground - Spooky Hamster House DLC
Lisää hieman kauhua juhliin! Spooky Hamster House DLC on ensimmäinen laajennuspaketti Hamster Playground -pelille - tuore annos sisältöä rikastuttamaan kokemustasi! Hamsterimme ovat innokkaita juhlimaan sosiaalisia tapahtumia ja ne ovat enemmän kuin valmiita sukeltamaan sumuisten, tuntemattomien ja pelottavien vesien syvyyksiin. Auta heitä koristelemalla heidän kotinsa kauhistuttavalla tavalla ja pukeutumalla heidät uusiin asuihin, jotka eivät olisi paikoillaan zombi-promissa! Suorita tuoreita tehtäviä ja koe uusi, herkullisen noitamainen hamsterin työ. Spooky Hamster House DLC sisältää: Uusia, pelottavia esineitä hamsterin taloon; Uusia, pelottavia asuja; Täysin uusia tehtäviä ainutlaatuisine palkintoineen; Erittäin pelottavan työn hamstereillesi!