Hahmon ja Palicon muokkauskuponki: 2 kupongin pakkaus
Tällä kuponkipakkauksella voit muokata metsästäjähahmon ja Palicon ulkonäköä kaksi kertaa. Käytä kuponkia tallennustietojen valintaruudulla, niin voit muokata olemassaolevan metsästäjän ulkonäköä ja sukupuolta, sekä kyseisen metsästäjän Palicon ulkonäköä. Huomaa, että et voi muuttaa metsästäjän tai Palicon nimeä. Huomaa: - Tämän voi ostaa vain kerran. - Tällä voi muokata metsästäjää ja Palicoa kaksi kertaa (kerran kuponkia kohti). - Voit muokata hiuksia, kulmakarvojen väriä, partaa ja viiksiä, maskeerausta ja vaatetusta myös ilman kuponkia oman huoneesi varustelaatikon kautta.