Grim Legends: The Forsaken Bride (Xbox Series Edition)
Ikivanhan metsän varjoissa, usvaisen laakson pohjalla seisoo yksinäinen Ravenbrookin kylä. Sen asukkaat ovat iloisia ja ahkeria, vaikkakin epäluuloisen taikauskoisia. He ovat ympäröineet kylän lukemattomilla taikakaluilla pitääkseen pahat henget poissa, sillä metsän toisella puolella on näennäisesti pohjaton kuoppa, joka tunnetaan nimellä Abyss. Se on paikka, jota Ravenbrookin kyläläiset pelkäävät eniten...