Grim Legends 2: Song of the Dark Swan
Kun Eagle Kingdomin kuningatar joutuu salaperäisen sairauden kouriin, kuuluisa parantaja kutsutaan Eagle Castleen tutkimaan häntä. Parantajan tehtävä saa yllättävän käänteen, kun pikkuprinssi katoaa salaperäisissä olosuhteissa. Päähenkilöllä on vain yksi päivä saavuttaa Swan Kingdomin rauniot ja paljastaa hallitsijaperheen kirouksen takana oleva salaisuus.