Greak: Memories of Azur
Greak: Memories of Azur on sidescroller-yksinpeli, jonka animaatiot ovat käsin piirrettyjä. Pelaat vuorottaisohjauksella kolmella yksilöllisillä kyvyillä varustetulla sisaruksella. Tehtävänäsi on saattaa sisarukset Greak, Adara ja Raydel läpi Azurin maiden turvaan urlagien valloitukselta. Tarinan päähahmo on nuorempi veli Greak. Hän kuuluu maagiseen courineiden kansaan, jonka maille vihamieliset urlagit ovat hyökänneet. Taistelut ovat olleet käynnissä pitkään, joten courinet ovat alkaneet paeta omilta maailmaan. Greakin tavoitteena on löytää veljensä (Raydel) ja siskonsa (Adara) ja paeta Azurista kokoamalla ilma-alus kappale kerrallaan. Pelin kuluessa löydät toiset sisarukset. Kun saavutat heidät, he liittyvät mukaan seikkailuusi ja auttavat sinua etenemään pelissä. Käsin piirretty taide ja animaatiot: koe kiehtova tarina perheestä, kodista ja yhteistyöstä vaikeina aikoina värikkäissä ja ilmaisuvoimaisissa ympäristöissä. Tarkkaan suunnitellut pulmat: ratkomalla pulmia löydät ja saat kerättyä ilma-aluksen palasia maailman toisiinsa liittyvissä paikoissa. Yksilöllinen pelimekaniikka: voit tutkia Azurin maagisia maita vaihtamalla ohjauksen pelihahmosta toiseen ja hyödyntämällä sisarusten yksilöllisiä kykyjä. Nopeatempoiset taistelut: pelasta courinet urlagien valloitukselta etsimällä uusia alueita ja taistelemalla monia erilaisia vihollisia vastaan. Aidon orkesterin soundtrack: nauti ilmaisuvoimaisista ja tunnelmallisista teemamusiikeista, jotka on suunniteltu erityisesti säestämään näitä ainutlaatuisia seikkailuja.