Gravel Porsche Rallye pack
Osta Gravel Porsche Rally -pakkaus ja aja kahdella todella ikonisella autolla! Laajennusosan sisältö: Porsche 924 GTS Rally ja kaksi virallista värimallia vuoden 1981 ja 1982 virallisista tapahtumista. Porsche 959 Rally ja vuoden 1986 virallinen väritys Saatavana heti pelin alusta, kaikissa lajeissa sekä uratilassa!