Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition
Koe genren määritellyt klassikko uudelle sukupolvelle päivitettyinä. Se sisältää kattavia parannuksia, mukaan lukien loistavat uudet valaistus- ja ympäristöparannukset, korkearesoluutioiset grafiikat, lisätty piirtoetäisyys, Grand Theft Auto V -tyylinen ohjaus ja tähtäys ja paljon enemmän. Tervetuloa 80-luvulle. Suurten hiusten ja pastellipukujen vuosikymmeneltä saapuu tarina yhden miehen noususta rikollistunkion huipulle. Grand Theft Auto palaa Tommy Vercettin petosta ja kostoa sisältävän tarinan myötä neonvalojen peittämään rantakaupunkiin, joka on ylettömyyksiä ja mahdollisuuksia täynnä. Rockstar Gamesin kehittämä, Grove Street Gamesin sovittama.