Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
Koe hittiklassikko uudelle sukupolvelle päivitettyinä. Se sisältää kattavia parannuksia, mukaan lukien loistavat uudet valaistus- ja ympäristöparannukset, korkearesoluutioiset grafiikat, lisätty piirtoetäisyys, Grand Theft Auto V -tyylinen ohjaus ja tähtäys ja paljon enemmän. Viisi vuotta sitten Carl ”CJ” Johnson pakeni Los Santosin sumuja... kaupungin kärsiessä jengiongelmista, huumeista ja korruptiosta. Nyt on 90-luvun alku. CJ:n täytyy palata kotiin. Hänen äitinsä on murhattu, hänen perheensä on palasina ja hänen lapsuudentoverinsa ovat ajautumassa kohti tuhoa. Kotikulmilleen palattuaan pari kyttää lavastaa hänet syylliseksi murhasta. CJ on pakotettu kulkemaan läpi San Andreaksen osavaltion pelastaakseen perheensä ja ottaakseen kadut haltuunsa tässä kaiken muuttaneen sarjan seuraavassa osassa. Rockstar Gamesin kehittämä, Grove Street Gamesin sovittama.