Grand Theft Auto III – The Definitive Edition
Koe eeppinen, kaiken aloittanut avoimen maailman seikkailu uudelle sukupolvelle päivitettyinä. Se sisältää kattavia parannuksia, mukaan lukien loistavat uudet valaistus- ja ympäristöparannukset, korkearesoluutioiset grafiikat, lisätty piirtoetäisyys, Grand Theft Auto V -tyylinen ohjaus ja tähtäys ja paljon enemmän. Nämä rakastetut maailmat herätetään eloon aivan uudella yksityiskohtien tasolla. Kaikki alkaa Liberty Citystä. Voit vallankumouksellisen vapauden myötä mennä minne vain ja ryöstää kenet tahansa, sillä Grand Theft Auto III pistää rikollismaailman keskipisteen sormiesi ulottuville, jos uskallat vain tarttua siihen. Rockstar Gamesin kehittämä, Grove Street Gamesin sovittama.