Golf With Your Friends - Olympus Odyssey Course
Sinut ja ystäväsi on kutsuttu taivaalla sijaitsevalle kuululle golf-kentälle! Olympos on korkealla pilvissä sijaitseva ylpeä ja kuulu kaupunki, jota isännöi Gingyn kaikkia golf-maailman tapahtumia valvova kansa. Tarjolla on siis 18 korkean ilmanalan reikää täynnä taikuutta ja ihmeitä!