Glacius
Kunniaa arvossa pitävä muukalainen taistelee ja suojelee Maata hankkimalla takaisin varastettua tekniikkaansa. Pelattava Killer Instinct -hahmo. HUOMAUTUS: Glacius-hahmo on mukana Combo Breakerissä ja Ultra Editionissa.