GigaBash - MechaJURAS Free DLC
Tulkoon vapaus! Tämä ilmainen DLC lisää peliin alkuperäisen GigaBash-hahmon ”MechaJURAS”. Sillä on omat liikesarjansa, joissa se möyhentää titaaneja jättimäisellä rakettiporallaan ja tarttuu vihollisiin etäältä tarrainkourallaan. Lukuisten epäonnistuneiden prototyyppien jälkeen Global Titan Defense Initiativen älyköt saivat vihdoin aikaan täydellisen titaanien torjujan. MechaJURAS-ohjelma on viimein toteutunut! Prototyyppi 3.0:n liikkuvuutta on parannettu uusilla tehosteilla, jotka nopeuttavat ohjausta taistelukentällä. Rakettiporan kierroslukua on nostettu, ja siinä on uusi tehokas loppuisku. Päivitetty tarrainkoura taas varmistaa, ettei yksikään vihollinen pääse livahtamaan sen kynsistä. Näin hurjan arsenaalin voimin MechaJURAS pystyy päihittämään kaikenkokoiset titaanit! Astu tämän jätti-mechin ohjaimiin suojelemaan ihmiskuntaa ja jakamaan oikeutta vapauden nimessä!