Gargos
Gargosin edellisestä tappiosta on kulunut vuosisatoja, mutta nyt hänen odotuksensa vihdoin palkitaan. Astraalitason alistettuaan Shadow Lordeista mahtavin aloittaa hyökkäyksensä Maata vastaan! Syöksy taisteluun ja käytä armotonta arsenaalia, josta löytyy kauas kantavia hyökkäyksiä, ulottuvuusvoimia, lento sekä kyky kutsua ja komentaa kahdenlaisia käskyläisiä, jotka auttavat valloituksessasi.