GluMe - Xbox Edition
Pysykää yhdessä ratkaistaksenne ideointivaiheet retromaisen liukuvan pulmapelin tyyliin! Valmistaudu GluMe-peliin, liukuvaan pulmapeliin, jossa hallitset slimeä, ja kaikkiin ystäviin, jotka valitset matkan varrella. Siirry ylhäältä alas ruudukon vaiheiden läpi ja kerää jalokiviä 80 ainutlaatuisessa pulmassa, joiden koko ja monimutkaisuus kasvavat. Uusia haasteita ilmaantuu jatkuvasti: nukkuvat harmaat slimet heräävät kosketettaessa, muuttuvat sinisiksi ja tarttuvat sinuun. Käytä niitä sudenkuoppien ylittämiseen, mutta älä kasva liian suureksi mahtuaksesi ahtaisiin paikkoihin. Löydä oikea järjestys kerätäksesi jalokiviä ja paljastaaksesi salaisuuksia. Nollaa milloin tahansa, jos jäät jumiin. Nauti chiptune-musiikista ja retrohenkisestä tunnelmasta!