Forza Horizon 5: Acceleration Car Pack
Paina kaasu pohjaan ja anna moottorin laulaa. Kiihdyttäjät-autopaketti esittelee neljä kilpuria, jotka on rakennettu saavuttamaan valtavia nopeuksia ällistyttävän lyhyessä ajassa. Paketissa mukana: vuoden 1967 Shelby GT 500, vuoden 2021 McLaren Sabre, vuoden 2022 Ford #4 Pro Electric Supervan ja vuoden 2019 Ginetta G10 RM.