Forza Horizon 4 High Performance -autopaketti
Pistä nasta lautaan ja koe puhdasta voimaa High Performance -autopaketin avulla. Saat tämän autopaketin mukana avaimet seitsemään uskomattomimpaan urheiluautoon maailman arvostetuimmilta merkeiltä, mukaan lukien kaunis 2019 Porsche 911 Carrera S ja uskomaton 2014 McLaren 650S Spider. Voit paketin ostettuasi lisätä jokaisen auton kertaluontoisesti Forza Horizon 4 -autotalliisi ilman pelissä maksettavaa lisämaksua. Nämä autot kuuluvat myös Forza Horizon 4 -autopassiin.