Forgotton Anne
Ominaisuudet: – Tutki kaunista ihmeiden maailmaa täynnä unhokkeja – tavallisia esineitä, jotka ovat heränneet henkiin ja uhkuvat persoonallisuutta. – Selvitä totuus intohimoisen hallitsijan ja häikäilemättömän kapinan välisen konfliktin takana. – Valjasta anima, Unohtuneiden maiden henkiin herättävä energia. Ratkaise sen avulla pulmia ja hallitse unhokkien kohtaloa. – Tee valintasi huolella. Haarautuvan dialogijärjestelmän ansiosta sanasi ja tekosi ohjaavat tarinaa jättäen valinnanvapauden sinun käsiisi. – Juokse, hyppää ja lennä ohjatessasi Annen takaisin kotiin ja avaten samalla alueita ja uusia kykyjä. – Nauti käsin piirretyistä grafiikoista, jotka on luotu käyttämällä samoja perinteisiä tekniikoita, jotka herättivät suositut animaatioelokuvat henkiin. – Uppoudu huikeaan ääniraitaan, jolla kuullaan Kööpenhaminan filharmonikkoja.