Wraysbury on yksi kaikkien aikojen historiallisimmista karppikalastuspaikoista. Siellä asusteli kenties tunnetuin karppi, Mary, joka on luotu peliin kaikkien napattavaksi muiden kuuluisien asukkien kanssa, mukaan lukien Maryn kumppani ja Cluster. RK Leisuren omistama upea 75 eekkerin järvi tarjoaa paljon haasteita ja erilaista tutkittavaa. Siellä on suuria rikkakasvipohjia ja sorasärkkiä sekä uponnut alus, joka tarjoaa suojaa 8 eri kalalajille. Pääosin karppeihin keskittyvällä kalastuspaikalla on noin 500 karppia (tavallisia, peilikarppeja ja koikarppeja), joista painavin on 25 kg:n Mary. Siellä on myös haukia, suutareja, lahnoja ja särkiä sekä yli 25 eri trophy-kalaa. Kalastuspaikan koko ja kristallinkirkkaat vedet edellyttävät vaivaa ja kärsivällisyyttä, mutta palkinnot ovat valtavia! Wraysbury 1 South Lake on osa Giant Carp Packia, joka sisältää myös Gillhams Fishing Resortin.