Tämä paketti sisältää Lough Kerrin ja Talon Fisheryn. Lough Kerr on irlantilainen täydellisesti muodostunut historiallinen kalastuspaikka, jossa Euroopan parhaat kalastajat metsästävät sen uumenissa odottavia ennätyksiä, kuten Banshee, joka painoi uskomattomat 9,5 kiloa. Järvi sisältää myös hyvän kokoisia karppeja, suutareita, särkiä ja sorvia. Talon Fishery on oikea viihdekalastuskompleksin ruumiillistuma, joka tarjoaa neljä järveä yhdessä paikassa. Kussakin on oma kalakantansa, ja ne ovat täydellisiä harjoittamaan kalastustaitojasi. Sinun on hyödynnettävä kaikkia taitojasi, jotta onnistut kalastamaan virheettömästi ja estämään kalojen karkaamisen kompleksin monien saarten, siltojen ja kävelyreittien katveeseen. Molempiin kalapaikkoihin kuuluu kolme yksinpeliturnausta, kolme uratilatapahtumaa ja viisi uutta saavutusta naarattavaksi.