Europa Universalis IV: Japan History Lessons
Opi lisää varhaismodernista Japanista tällä luentopaketilla, jossa on luentoja suosittua History of Japan -podcastia vetävältä Isaac Meyeriltä. Tämä 35 luennon kokoelma käsittelee Japanin keskeisiä hetkiä ja symboleja Europa Universalis IV:n aikajanalla. Luentoja voi kuunnella pelin sisäisen musiikkisoittimen kautta, ja niiden myötä opit lisää Europa Universalis IV:n maailmasta, kun Japani muuttui riitaisista daimioiden joukosta yhdistyneeksi kansakunnaksi yhden sotapäällikön johdolla. Luentojen aiheita ovat aikakauden suurimpien japanilaisten klaanien historia, Japanin kehityksen tärkeät päivämäärät, Japanin kansalliset symbolit ja monumentit sekä Japanin diplomaattinen historia aikakauden aikana.