Endless Space 2: Harmonic Memories
Reflectsin sukulaisistaan ja lajistaan erottavaa asiaa voisi osuvimmin kuvailla sanalla kohtalonusko. Vaikka muut Harmonian elementit voivat parjata ja taistella Pölyä vastaan ja siten pyrkiä välttämään tai vähentämään sen häiritsevää vaikutusta aisteihin, Reflects on päättänyt hyväksyä Pölyn osana todellisuutta ja siirtyä eteenpäin. Tahto ymmärtää Pölyä johti sen Akatemiaan, jossa uteliaat tiedemiehet ja filosofit haluavat tutkia tätä mineraalinäytettä yhtä innokkaasti kuin se heidän viisauttaan ja tapojaan...