Eksklusiivisia uusia kuvituksia ja musiikkiremiksauksia
Ennakkotilaajan / varhaisen tilaajan bonus sisältää seuraavan sisällön. Nauti mahtavien taiteilijoiden luomasta alkuperäisestä sisällöstä! Kukin näistä ladataan pelinsisäiseen ”museoon”. Eksklusiivista kuvitusta seuraavilta taiteilijoilta: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remiksattua musiikkikappaletta seuraavilta artisteilta: CAP-JAMS (8 kappaletta) Matt Cab (1 kappale) KEIZOmachine! (1 kappale) Olive Oil (1 kappale) Mndsgn (1 kappale) Knxwledge (6 kappaletta) Huomautus: bonussisältö on tarjolla asiakkaille, jotka ostavat kokoelman perjantaihin 30.9.2022 klo 23:59 mennessä.